Eternity Warriors 2. Czyli za darmo nie pograsz.

Choć z tytuły można wywnioskować że gra jest płatna w rzeczywistości jest ona do pobrania za darmo. Liczne mikropłatności i brak możliwości zakupu lepszego sprzętu za zdobyte monety czynią tą grę praktycznie płatną



W Eternity Warriors 2 wcielamy się w postać.... no własnie o postaci nic ciekawego nie wiemy, z wyjątkiem tego że zręcznie włada bronią i w pojedynkę wycina hordy przeciwników. O fabule też nic więcej nie mogę powiedzieć, jedyne co wyczytamy na stronie play.google.com to to że rozgrywa się sto lat po wydarzeniach z pierwszej części .




Gra to oczywiście hack’n'slash więc wycinamy  całe armie klikając w dwa przyciski. Wiele zależy tutaj od sprzętu a tego jest naprawdę sporo. Choć broni, zbroi oraz innych itemków mamy w grze multum za większość z nich musimy zapłacić monetami kupionymi za prawdziwe pieniądze. Było by to do zniesiena gdyby nie fakt że za zdobytą w grze walutę kupimy sobie co najwyżej pierwszy mieczyk i kilka potionów. 



Wyżej wymienione wady nie zmieniają jednak faktu że jest to najlepsza darmowa gra
( z tego gatunku) w jaką grałem. Mimo bardzo dobrej grafiki gra działa zaskakująco płynnie, choć zdarza się    że przy większej ilości przeciwników delikatnie spowalnia, jednak jest to w moim odczuciu dopuszczalne. 
Na pochwałę zasługuje również muzyka. Może na kolana nie powala jednak jest bardzo klimatyczna a odgłosy wydawane podczas walki brzmią świetnie. 



W grze mamy do dyspozycji kilka lokacji a na każdej z nich kilka poziomów. Jednak przy darmowej grze zatrzymamy się raczej na pierwszej i to zapewne w połowie dostępnych poziomów. Wszystko spowodowane jest brakiem odpowiedniego sprzętu, którego za darmo nie kupimy. Co prawda w trakcie wykonywania poziomów możemy zdobyć jakąś broń jednak te lepsze lecą naprawdę bardzo rzadko. 




W grze występuje również tryb multiplayer. Gdy o to zobaczyłem w myślach widziałem już jak upływają mi całe  dnie na grze w sieci. Niestety mocno się rozczarowałem. Do żadnego z pokoi nie udało mi się podłączyć albo były zajęte albo w jakiś magiczny sposób mnie rozłączało. Nawet po utworzeniu własnego pokoju po chwili mnie wyrzuciło. 
Podsumowując jest to świetna gra, którą niszczy brak alternatywy dla mikropłatności.

Plusy:
-Dobra grafika
-Duży wybór sprzętu
-Dość trudna
-Klimatyczna muzyka 

Minusy:
-Brak alternatywy dla mikropłatności 
-Wadliwy multiplayer 


Ocena( w skali od 0 do 10 )   7.5 


Do pobrania ze strony  


Kod QR do pobrania gry.






Komentarze

  1. Co do tego że rozgrywka kończy się na połowie pierwszego poziomu to wcale nieprawda wystarczy czasami pomyśleć, dobrze używać umiejętności, i mieć farta w dropieniu i gre można przejść bez dodatkowych płatności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam obecnie 51 lvl i nic nie płaciłem jak narazie. Jest coraz trudniej przechodzic kolejne poziomy ale jak sie dobrze trafi w multiplayerze to nawet jakos idzie. Moja ocena 9/10

    OdpowiedzUsuń
  3. mam 70lvl i czekam na rozwiniecie bo traci sie zabawe kiedy tylko ma sens walka z czarnym smokiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Gra mi sie strasznie podoba, grałem w nia juz z pol roku temu miałem 57 lvl... usuneło mi postać.. Ch*j wie dlaczego... gralem od niedawna mialem 60 lvl i znowu usunelo... I sie odechciewa przez takie g*wno grac ;] od poczatku znowu tyrac i czas marnowac? bez sens. Niech lepiej to naprawia a pozniej zabieraja sie za tworzenie gier.. PO CH*UJ MARNOWAC TYLE CZASU I NIE MIEC Z TEGO NIC.. TYLKO OD POCZATKU ZAPIERDALA*?

    OdpowiedzUsuń
  5. No też nie rozumiem podejścia z tymi mikropłatnościami .. Owszem można sobie grę przyspieszyć, ale H'n'S na tym polegają, że trzeba grać i czekać na drop itd itd .. Mam wrażenie że oczekiwałeś po niej tego, że każdy etap ukończysz tylko raz i przejdziesz tak całą grę. Nie jest źle - dodatkowo - nie ma na rynku zbyt wielu alternatyw z fajną grywalnością jak tu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty